Artykuły

Najnowsze artykuły

  • ProSymetria Studio Treningu – galeria zdjęć

    ProSymetria Studio Treningu – galeria zdjęć

  • ProSymetria Studio Treningu dla Kobiet – wkrótce otwarcie!

    ProSymetria Studio Treningu dla Kobiet – wkrótce otwarcie!

  • Kampania CO TRZECIA – Tarnów, listopad 2016

    Kampania CO TRZECIA – Tarnów, listopad 2016

  • Skrypt treningowy dla kobiet w ciąży- mata

    Skrypt treningowy dla kobiet w ciąży- mata

    Witaj przed Tobą trening ukierunkowany na wzmocnienie ciała, pogłębienie oddechu i aktywizację mięśni dna miednicy. Mięśnie które muszą współpracować przy porodzie to przepona i mięśnie „centrum”-  ich dobra  kondycja ułatwi poród oraz pozwoli na szybszy powrót do formy po urodzeniu malucha. Zestaw ułożyłam tak, abyś mogła wykonywać go w I, II i III trymestrze ciąży. …Czytaj więcej »
  • Trening dla kobiet w ciąży – skrypt 1

    Trening dla kobiet w ciąży – skrypt 1

    Witaj w  załączeniu otrzymujesz  skrypt — zdjęcia wraz z opisem techniki ćwiczeń. Pamiętaj ! zanim przystąpisz do treningu skonsultuj się z lekarzem ginekologiem, który oceni czy nie ma przeciwwskazań do wysiłku. Jeśli w trakcie treningu poczujesz się źle natychmiast przerwij ćwiczenia. Stany wymagające natychmiastowego przerwania ćwiczeń: krwawienie z dróg rodnych, ból brzucha, ból pęcherza, podwyższona …Czytaj więcej »
  • Rewolucyjny system do ćwiczeń i reedukacji mięśni dna miednicy.

    Rewolucyjny system do ćwiczeń i reedukacji mięśni dna miednicy.

    Pierwszy na świecie, rewolucyjny system do ćwiczeń i reedukacji mięśni dna miednicy z wizualizacją na ekranie Twojego smartfona. Od teraz ćwiczenia przestają być nudne!!! kGoal może mierzyć i analizować informacje takie jak siła skurczu mięśni oraz wytrzymałość, a także zapisywać historię ćwiczeń. Obserwując postępy pozwoli lepiej zrozumieć Ci Twoje ciało i zoptymalizować kondycję. Do ćwiczeń …Czytaj więcej »
  • FIT Mom z wózkiem w parku – podsumowanie 1 edycji programu.

    FIT Mom z wózkiem w parku – podsumowanie 1 edycji programu.

    Na początku września  zaprosiłam Mamy – tarnowianki  do 1  edycji programu Fit MoM. Połączenie ćwiczeń ze wspólnymi spotkaniami, rozmową zaowocowało stworzeniem super zgranej  grupy. Wierzę, że przyszły sezon będzie równie owocny w świeżo upieczone Mamusie. Czym są zajęcia w Parku i jakie zalety może przynieść taki rodzaj aktywności. Zapraszam do zapoznania się z  krótkim opisem …Czytaj więcej »
  • Kortyzol –  w jaki sposób wpływa na wagę ciała, dlaczego intensywne treningi pogłębiają problem?

    Kortyzol – w jaki sposób wpływa na wagę ciała, dlaczego intensywne treningi pogłębiają problem?

    Kawa na pobudzenie? Spadki energii? Bezsenność? To właśnie początki… Temat bardzo ciekawy, przerobiłam go dokładnie na sobie. W momencie gdy pracowałam jako instruktor zajęć grupowych, głównie form szybkich, zaczęły pojawiać się w moim organizmie pierwsze symptomy nadmiernej produkcji kortyzolu. Gdyby nie szkolenia z dietetyki u Iwony i pomoc Moniki z „Tłustego życia”, dalej nie miałabym …Czytaj więcej »
  • Jak dobrać właściwy rozmiar i model biustonosza sportowego?

    Jak dobrać właściwy rozmiar i model biustonosza sportowego?

    Biustonosz sportowy to nieodłączna część fitnessowej garderoby!. Temat być może banalny, jednak wiele kobiet nie wie jakie konsekwencje dla kondycji piersi i kręgosłupa może przynieść źle dopasowany biustonosz. Jak dobrać model dla siebie? Na co zwrócić uwagę? Jak dbać o piersi stosując konkretne ćwiczenia wzmacniające/rozciągające?. Zapraszam do lektury!. Każda z Nas przed rozpoczęciem aktywności ruchowej …Czytaj więcej »
  • NIETRZYMANIE MOCZU – WSTYDLIWY PROBLEM KOBIET I MĘŻCZYZN

    NIETRZYMANIE MOCZU – WSTYDLIWY PROBLEM KOBIET I MĘŻCZYZN

    Poważny problem i poważny artykuł ! Zdecydowanym się szerzej opisać temat nietrzymania moczu ponieważ, spotykam się z opiniami, że ten problem narasta, co ciekawe nie tylko u kobiet po porodzie, w okresie menopauzy, ale u młodych zdrowych dwudziestolatek. Statystyki są bezlitosne: aż jedna trzecia kobiet po trzydziestce boryka się z „wilgotnym kłopotem”. Badania dowodzą, że …Czytaj więcej »
  • Aktywna w ciąży

    Aktywna w ciąży

    Jak zmienia się ciało kobiety w tym szczególnych czasie? Czy każda z nas może podejmować aktywność w czasie ciąży? Jakie ćwiczenia w ciąży są bezpieczne? Na co zwrócić uwagę? Czy wzmacnianie mięśni jest ważniejsze od pozycji relaksacyjnych? Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule. Po moim porodzie w czerwcu obiecuję …Czytaj więcej »
  • Cukrzyca ciążowa a dieta

    Cukrzyca ciążowa a dieta

    Często przyszłe mamy słyszą właśnie taką diagnozę od lekarza prowadzącego, po wykonaniu testu obciążenia glukozą w drugim trymestrze ciąży. Czym jest cukrzyca ciążowa? jakie skutki wywołuje w organizmie matki i dziecka?, jak dostosować swój jadłospis do zaburzonej gospodarki hormonalnej podczas ciąży? Na te pytania postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule. Temat u mnie jak najbardziej aktualny, ponieważ po badaniu …Czytaj więcej »
  • Pilates jako idealna forma ruchu dla osób rozpoczynających treningi

    Pilates jako idealna forma ruchu dla osób rozpoczynających treningi

    „Teraz już wiem – nie mogę się mylić. Cały kraj, cały świat powinien wykonywać moje ćwiczenia. Wtedy ludzie będą szczęśliwsi”. Joseph H. Pilates. Czy znasz historię historię metody Pilates’a ? Jakie korzyści dla Twojego ciała przyniesie ten rodzaj treningu? Jakie są jego podstawowe zasady. Dlaczego trening mięśni głębokich jest tak ważny dla Twojego kręgosłupa? Te i wiele innych …Czytaj więcej »