Artykuły

Najnowsze artykuły

  • Joga statyczna vs. dynamiczna

    Joga statyczna vs. dynamiczna

    Zastanawiałaś/eś się nad wzięciem udziału w zajęciach jogi, ale nie wiedziałaś/eś które będą najlepszym wyborem dla Ciebie na początek? Poniżej znajdziesz kilka podstawowych informacji, którymi należy kierować się podczas wyboru odpowiednich dla siebie zajęć. Ludzie na całym świecie przychodzą na zajęcia jogi, aby stawić czoła swoim ograniczeniom oraz słabościom. Prawie każdy zaczynając praktykę jogi, przychodzi …Czytaj więcej »
  • ProSymetria Studio Treningu – galeria zdjęć

    ProSymetria Studio Treningu – galeria zdjęć

  • ProSymetria Studio Treningu dla Kobiet – wkrótce otwarcie!

    ProSymetria Studio Treningu dla Kobiet – wkrótce otwarcie!

  • Kampania CO TRZECIA – Tarnów, listopad 2016

    Kampania CO TRZECIA – Tarnów, listopad 2016

  • Skrypt treningowy dla kobiet w ciąży- mata

    Skrypt treningowy dla kobiet w ciąży- mata

    Witaj przed Tobą trening ukierunkowany na wzmocnienie ciała, pogłębienie oddechu i aktywizację mięśni dna miednicy. Mięśnie które muszą współpracować przy porodzie to przepona i mięśnie “centrum”-  ich dobra  kondycja ułatwi poród oraz pozwoli na szybszy powrót do formy po urodzeniu malucha. Zestaw ułożyłam tak, abyś mogła wykonywać go w I, II i III trymestrze ciąży. …Czytaj więcej »
  • Trening dla kobiet w ciąży – skrypt 1

    Trening dla kobiet w ciąży – skrypt 1

    Witaj w  załączeniu otrzymujesz  skrypt — zdjęcia wraz z opisem techniki ćwiczeń. Pamiętaj ! zanim przystąpisz do treningu skonsultuj się z lekarzem ginekologiem, który oceni czy nie ma przeciwwskazań do wysiłku. Jeśli w trakcie treningu poczujesz się źle natychmiast przerwij ćwiczenia. Stany wymagające natychmiastowego przerwania ćwiczeń: krwawienie z dróg rodnych, ból brzucha, ból pęcherza, podwyższona …Czytaj więcej »
  • Rewolucyjny system do ćwiczeń i reedukacji mięśni dna miednicy.

    Rewolucyjny system do ćwiczeń i reedukacji mięśni dna miednicy.

    Pierwszy na świecie, rewolucyjny system do ćwiczeń i reedukacji mięśni dna miednicy z wizualizacją na ekranie Twojego smartfona. Od teraz ćwiczenia przestają być nudne!!! kGoal może mierzyć i analizować informacje takie jak siła skurczu mięśni oraz wytrzymałość, a także zapisywać historię ćwiczeń. Obserwując postępy pozwoli lepiej zrozumieć Ci Twoje ciało i zoptymalizować kondycję. Do ćwiczeń …Czytaj więcej »
  • FIT Mom z wózkiem w parku – podsumowanie 1 edycji programu.

    FIT Mom z wózkiem w parku – podsumowanie 1 edycji programu.

    Na początku września  zaprosiłam Mamy – tarnowianki  do 1  edycji programu Fit MoM. Połączenie ćwiczeń ze wspólnymi spotkaniami, rozmową zaowocowało stworzeniem super zgranej  grupy. Wierzę, że przyszły sezon będzie równie owocny w świeżo upieczone Mamusie. Czym są zajęcia w Parku i jakie zalety może przynieść taki rodzaj aktywności. Zapraszam do zapoznania się z  krótkim opisem …Czytaj więcej »
  • Kortyzol –  w jaki sposób wpływa na wagę ciała, dlaczego intensywne treningi pogłębiają problem?

    Kortyzol – w jaki sposób wpływa na wagę ciała, dlaczego intensywne treningi pogłębiają problem?

    Kawa na pobudzenie? Spadki energii? Bezsenność? To właśnie początki… Temat bardzo ciekawy, przerobiłam go dokładnie na sobie. W momencie gdy pracowałam jako instruktor zajęć grupowych, głównie form szybkich, zaczęły pojawiać się w moim organizmie pierwsze symptomy nadmiernej produkcji kortyzolu. Gdyby nie szkolenia z dietetyki u Iwony i pomoc Moniki z „Tłustego życia”, dalej nie miałabym …Czytaj więcej »
  • Jak dobrać właściwy rozmiar i model biustonosza sportowego?

    Jak dobrać właściwy rozmiar i model biustonosza sportowego?

    Biustonosz sportowy to nieodłączna część fitnessowej garderoby!. Temat być może banalny, jednak wiele kobiet nie wie jakie konsekwencje dla kondycji piersi i kręgosłupa może przynieść źle dopasowany biustonosz. Jak dobrać model dla siebie? Na co zwrócić uwagę? Jak dbać o piersi stosując konkretne ćwiczenia wzmacniające/rozciągające?. Zapraszam do lektury!. Każda z Nas przed rozpoczęciem aktywności ruchowej …Czytaj więcej »
  • NIETRZYMANIE MOCZU – WSTYDLIWY PROBLEM KOBIET I MĘŻCZYZN

    NIETRZYMANIE MOCZU – WSTYDLIWY PROBLEM KOBIET I MĘŻCZYZN

    Poważny problem i poważny artykuł ! Zdecydowanym się szerzej opisać temat nietrzymania moczu ponieważ, spotykam się z opiniami, że ten problem narasta, co ciekawe nie tylko u kobiet po porodzie, w okresie menopauzy, ale u młodych zdrowych dwudziestolatek. Statystyki są bezlitosne: aż jedna trzecia kobiet po trzydziestce boryka się z „wilgotnym kłopotem”. Badania dowodzą, że …Czytaj więcej »
  • Aktywna w ciąży

    Aktywna w ciąży

    Jak zmienia się ciało kobiety w tym szczególnych czasie? Czy każda z nas może podejmować aktywność w czasie ciąży? Jakie ćwiczenia w ciąży są bezpieczne? Na co zwrócić uwagę? Czy wzmacnianie mięśni jest ważniejsze od pozycji relaksacyjnych? Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule. Po moim porodzie w czerwcu obiecuję …Czytaj więcej »
  • Cukrzyca ciążowa a dieta

    Cukrzyca ciążowa a dieta

    Często przyszłe mamy słyszą właśnie taką diagnozę od lekarza prowadzącego, po wykonaniu testu obciążenia glukozą w drugim trymestrze ciąży. Czym jest cukrzyca ciążowa? jakie skutki wywołuje w organizmie matki i dziecka?, jak dostosować swój jadłospis do zaburzonej gospodarki hormonalnej podczas ciąży? Na te pytania postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule. Temat u mnie jak najbardziej aktualny, ponieważ po badaniu …Czytaj więcej »
  • Pilates jako idealna forma ruchu dla osób rozpoczynających treningi

    Pilates jako idealna forma ruchu dla osób rozpoczynających treningi

    “Teraz już wiem – nie mogę się mylić. Cały kraj, cały świat powinien wykonywać moje ćwiczenia. Wtedy ludzie będą szczęśliwsi”. Joseph H. Pilates. Czy znasz historię historię metody Pilates’a ? Jakie korzyści dla Twojego ciała przyniesie ten rodzaj treningu? Jakie są jego podstawowe zasady. Dlaczego trening mięśni głębokich jest tak ważny dla Twojego kręgosłupa? Te i wiele innych …Czytaj więcej »