blog

Czy można ćwiczyć gimnastykę słowiańską w ciąży?

Gimnastyka słowiańska jest dedykowana także dla Kobiet z brzuszkiem. Krysia odebrała dziś swój zestaw rodowy i rozpoczęła przygodę z wyjątkowa metodą pracy z ciałem i emocjami

Pozycje Górnego Świata czyli w staniu na obydwu nogach lub jednonóż w gimnastyce wpływają na równowagę, wzmacniają stopy, a pozycja ramion wpływa na rozluźnienie obręczy barkowej i klatki piersiowej. Pracuje całe ciało – mięśnie przy kręgosłupie, mięśnie dna miednicy, super wzmacniają się pośladki.

Właściwa postawa w ciąży uchroni Cię przed bólem i dyskomfortem spowodowanym zmianą ułożenia miednicy.

Pozycje średniego świata w gimnastyce czyli wykonywane w klęku prostym i klęku podpartym świetnie rozciągają boki ciała, i obręcz biodrową.

Pozycje dolnego świata czyli kolankowo-łokciowe to ćwiczenia stworzone dla Kobiet w III trymestrze ciąży – przygotowują ciało do porodu, ale mogą być wykorzystywane także w czasie pierwszej fazy porodu aktywnego.

Dzięki pracy w niskich pozycjach Kobiety odczuwają ulgę i mogą głębiej odetchnąć oraz popracować przeponą, rozluźniają się pośladki i mięśnie dna miednicy czemu sprzyja antygrawitacyjne ułożenie ciała. W tych ćwiczeniach można rozciągną przykurczone mięśnie wewnętrznej strony ud i otworzyć klatkę piersiowa, wzmacniając jednocześnie dolne plecy.

A to jeszcze nie wszystko!!!
Gimnastka wpływa na układ hormonalny kobiety, udrażnia prace naczyń limfatycznych wokół piersi i wpływa na rozluźnienie i rozładowanie stresu emocjonalnego.

Dziękuje za pozytywny odbiór tej techniki i zapraszam Cię do wyliczenia indywidualnego zestawu rodowego.
Paulina
504 500 046

Zapisz się do newslettera!

Zyskasz dostęp do nowych artykułów, aktualne informacje o wydarzeniach i warsztatach, bezpłatne materiały i filmy do pracy własnej.

Zapisz się do newslettera!

Zyskasz dostęp do nowych artykułów, aktualne informacje o wydarzeniach i warsztatach, bezpłatne materiały i filmy do pracy własnej.