blog

Dlaczego warto skorzystać z pomocy trenera personalnego?

Jeśli masz do zrealizowania konkretne cele treningowe lub zdrowotne, a Twój czas jest ograniczony, warto skorzystać z fachowej pomocy trenera osobistego. Jest to także doskonała alternatywa dla osób, które nie mogą uczestniczyć w zajęciach grupowych ze względu na predyspozycje zdrowotne (np. schorzenia kręgosłupa), a chciałyby utrzymać

Czytaj więcej »

Trening pilates dla mężczyzn? Jak najbardziej!

Twórca metody Joseph Pilates to mężczyzna, który pokonał swoje słabości, by móc w wieku 70 lat wyglądać jak niejeden 30-latek. Uważał, że młodość człowieka nie zależy tylko od stosunku do życia, ale od stanu jego kręgosłupa. Sprawne ciało i zdrowy kręgosłup dziś, gdy wiele osób pracuje zdalnie w pozycji

Czytaj więcej »

Czy można ćwiczyć gimnastykę słowiańską w ciąży?

Gimnastyka słowiańska jest dedykowana także dla Kobiet z brzuszkiem. Krysia odebrała dziś swój zestaw rodowy i rozpoczęła przygodę z wyjątkowa metodą pracy z ciałem i emocjami Pozycje Górnego Świata czyli w staniu na obydwu nogach lub jednonóż w gimnastyce wpływają na równowagę, wzmacniają stopy,

Czytaj więcej »

Trening z brzuszkiem

Trening z brzuszkiem po 30 tygodniu wpływa na rozluźnienie całego ciała, jego celem jest mobilizacja kręgosłupa, zmniejszenie bólu i dyskomfortu przykurczonych mięśni, poprawa ruchomości stawów, przeciwdziałanie skurczom mięśniowym, łatwiejszy odpływ krwi żylnej z kończyn dolnych. MOŻNA i WARTO zachować aktywność fizyczną

Czytaj więcej »

Zajęcia stacjonarne z gimnastyki słowiańskiej

Zapraszam Cię na wyjątkowe zajęcia z gimnastyki słowiańskiej w kameralnej 5 osobowej grupie. Jeśli chcesz odzyskać swoją wewnętrzną moc i zasilić rodzinę/ród to gimnastyka jest dla Ciebie. Ćwiczenia wzmacniają głębokie mięśnie kręgosłupa oraz miednicy, rozciągają i rozluźniają wszystkie przykurczone i mało elastyczne partie

Czytaj więcej »

Diagnostyka brzucha i stanu mięśni głębokich po porodzie

Zapraszam wszystkie kobiety po porodzie naturalnym i cesarskim cięciu na diagnostykę brzucha i stanu mięśni głębokich. W czasie spotkania wypełnimy ankietę zdrowotną, pokażę Ci, jak ocenić rozstęp mięśni prostych brzucha. Wizualnie ocenię Twój oddech oraz ścianę brzucha i wykonam testy mięśni głębokich.W trakcie diagnostyki

Czytaj więcej »

Wakacyjny trening dla kobiet w ciąży

Wakacyjny trening dla kobiet w ciąży to specjalistyczny autorski program treningowy łączący podejście J.Pilates’a z elementami treningu dna miednicy wg. koncepcji szwedzkiej i szwajcarskiej, ćwiczenia wzmacniające, ćwiczenia oddechowe, stretching i relaksację. Aktywność kobiet w okresie ciąży korzystnie wpływa na samopoczucie, przynosi ulgę

Czytaj więcej »

Wakacyjny trening zdrowego kręgosłupa

Trening zdrowy kręgosłup nastawiony jest na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. W trakcie zajęć poprawisz ruchomość kręgosłupa w poszczególnych jego odcinkach, wzmocnisz szkielet i mięśnie głębokie odpowiedzialne za stabilizację miednicy i kręgosłupa (mięśnie dna miednicy, brzucha i mięśnie wielodzielne), zredukujesz

Czytaj więcej »

Dlaczego warto skorzystać z pomocy trenera personalnego?

Jeśli masz do zrealizowania konkretne cele treningowe lub zdrowotne, a Twój czas jest ograniczony, warto skorzystać z fachowej pomocy trenera osobistego. Jest to także doskonała alternatywa dla osób, które nie mogą uczestniczyć w zajęciach grupowych ze względu na predyspozycje zdrowotne (np. schorzenia kręgosłupa), a chciałyby utrzymać

Czytaj więcej »

Trening pilates dla mężczyzn? Jak najbardziej!

Twórca metody Joseph Pilates to mężczyzna, który pokonał swoje słabości, by móc w wieku 70 lat wyglądać jak niejeden 30-latek. Uważał, że młodość człowieka nie zależy tylko od stosunku do życia, ale od stanu jego kręgosłupa. Sprawne ciało i zdrowy kręgosłup dziś, gdy wiele osób pracuje zdalnie w pozycji

Czytaj więcej »

Czy można ćwiczyć gimnastykę słowiańską w ciąży?

Gimnastyka słowiańska jest dedykowana także dla Kobiet z brzuszkiem. Krysia odebrała dziś swój zestaw rodowy i rozpoczęła przygodę z wyjątkowa metodą pracy z ciałem i emocjami Pozycje Górnego Świata czyli w staniu na obydwu nogach lub jednonóż w gimnastyce wpływają na równowagę, wzmacniają stopy,

Czytaj więcej »

Trening z brzuszkiem

Trening z brzuszkiem po 30 tygodniu wpływa na rozluźnienie całego ciała, jego celem jest mobilizacja kręgosłupa, zmniejszenie bólu i dyskomfortu przykurczonych mięśni, poprawa ruchomości stawów, przeciwdziałanie skurczom mięśniowym, łatwiejszy odpływ krwi żylnej z kończyn dolnych. MOŻNA i WARTO zachować aktywność fizyczną

Czytaj więcej »

Zajęcia stacjonarne z gimnastyki słowiańskiej

Zapraszam Cię na wyjątkowe zajęcia z gimnastyki słowiańskiej w kameralnej 5 osobowej grupie. Jeśli chcesz odzyskać swoją wewnętrzną moc i zasilić rodzinę/ród to gimnastyka jest dla Ciebie. Ćwiczenia wzmacniają głębokie mięśnie kręgosłupa oraz miednicy, rozciągają i rozluźniają wszystkie przykurczone i mało elastyczne partie

Czytaj więcej »

Diagnostyka brzucha i stanu mięśni głębokich po porodzie

Zapraszam wszystkie kobiety po porodzie naturalnym i cesarskim cięciu na diagnostykę brzucha i stanu mięśni głębokich. W czasie spotkania wypełnimy ankietę zdrowotną, pokażę Ci, jak ocenić rozstęp mięśni prostych brzucha. Wizualnie ocenię Twój oddech oraz ścianę brzucha i wykonam testy mięśni głębokich.W trakcie diagnostyki

Czytaj więcej »

Wakacyjny trening dla kobiet w ciąży

Wakacyjny trening dla kobiet w ciąży to specjalistyczny autorski program treningowy łączący podejście J.Pilates’a z elementami treningu dna miednicy wg. koncepcji szwedzkiej i szwajcarskiej, ćwiczenia wzmacniające, ćwiczenia oddechowe, stretching i relaksację. Aktywność kobiet w okresie ciąży korzystnie wpływa na samopoczucie, przynosi ulgę

Czytaj więcej »

Wakacyjny trening zdrowego kręgosłupa

Trening zdrowy kręgosłup nastawiony jest na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. W trakcie zajęć poprawisz ruchomość kręgosłupa w poszczególnych jego odcinkach, wzmocnisz szkielet i mięśnie głębokie odpowiedzialne za stabilizację miednicy i kręgosłupa (mięśnie dna miednicy, brzucha i mięśnie wielodzielne), zredukujesz

Czytaj więcej »

Zapisz się do newslettera!

Zyskasz dostęp do nowych artykułów, aktualne informacje o wydarzeniach i warsztatach, bezpłatne materiały i filmy do pracy własnej.

Zapisz się do newslettera!

Zyskasz dostęp do nowych artykułów, aktualne informacje o wydarzeniach i warsztatach, bezpłatne materiały i filmy do pracy własnej.